Zum Hauptinhalt springen

Mgr. Martina Kabelková, Ph.D.

Čeřovská Martina
odborná asistentka, tajemnice, tutorka

Budova P, 4. patro, kancelář: P 04027
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein.
+420 48 535 4288

konzultace

V ZS 2025/2026: úterý 15:00-16:00  
Ve zkouškovém období pouze po domluvě e-mailem či telefonicky

  • Profesní životopis

    Vzdělání:
    2007: Magisterské studium Učitelství německého a českého jazyka pro 2. stupeň základní školy na Pedagogické fakultě Technické univerzity v Liberci.
    2020: Doktorské studium Didaktiky cizího jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.

    Zaměstnání:
    09/2006 - 02/2007: SRN, Institut für kulturelle Infrastruktur Sachsen, překlady a tlumočení
    03/2007- dosud: Technická univerzita v Liberci

  • Publikační činnost

    ČEŘOVSKÁ, M. (2022). Aussprachekorrekturen bei tschechischen Schülerinnen und Schülern im DaF-Unterricht. In M. Lachout & Z. Bohušová, et al., Deutsch als Fremdsprache aktiv und attraktiv im Studium, in Lehre und Forschung (s. 177–191). Hamburg: Dr. Kovač. ISBN 978-3-339-12876-8.

    ČEŘOVSKÁ, M. (2021). Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ. Brno: Masarykova univerzita. 

    ČEŘOVSKÁ, M. & MACHAČ, P. (2020). Aussprachefehler tschechischer Schülerinnen und Schüler im Deutschen. In Deutsch als Fremdsprache, 57 (3), 168-179. 

    ČEŘOVSKÁ, M. (2017). Výslovnost němčiny jako druhého cizího jazyka u žáků základních škol – metodologie a první výsledky. In V. Janíková & S. Hanušová (Eds.), Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků (s. 9–34). Brno: Masarykova univerzita.

    ISBN: 978-80-210-8868-9. (100 %)

    ČEŘOVSKÁ, M.: Vliv českého a anglického jazyka na výslovnost němčiny jako druhého cizího jazyka: výsledky pilotáže. In: Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV. Brno 2015. ISBN 978-80-210-8120-8.

    ČEŘOVSKÁ, M.: Zur Rolle der Aussprache im Fremdsprachenunterricht: Ein historischer Überblick von der Grammatik-Überestzungsmethode bis heute. In: Janíková, V. - Andrášová, H. (vyd.).: Deutsch ohne Grenzen. Didaktik Deutsch als Fremdsprache. Brno 2015. ISBN 978-80-263-0943-7.

    ČEŘOVSKÁ, M. Osvojování němčiny jako L3 v kontextu mnohojazyčnosti. In: Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům III. Brno 2014. ISBN 978-80-210-7568-9.

    ČEŘOVSKÁ, M.: Digitální předmět/obor - německý jazyk. In: Berki, J.: Jak podpořit výuku e-technologiemi. TUL 2014. ISBN 978-80-7494-134-4.

    ČEŘOVSKÁ, M.: Zum phonetischen Aspekt im interaktiven Lehrwerk Deutsch mit Max, Teil I bezüglich des mehrkanaligen Lernens. In: DÖMISCHOVÁ, O.: Der Fremdsprachenunterricht im 21. Jahrhundert. UP Olomouc 2011, s. 34-40. ISBN 978-80-244-2700-3.

    ČEŘOVSKÁ, M. – KLIEWER, A.: Wider den Einheitsunterricht. Deutschlernen an der Grenze. TUL 2011. ISBN 978-80-7372-760-4.

    ČEŘOVSKÁ, M.: Zur Fehleranalyse im Deutschunterricht. In: VOMÁČKOVÁ, O. - DÖMISCHOVÁ, I. - KUBICA, J.: Die deutsche Sprache und Literatur im europäischen Raum. UP Olomouc 2008, s. 76-83. ISBN 978-80-244-2252-7.

     

     

     

     

     

     

  • Rozvrh v aktuálním akademickém roce

    Nebyl nalezený identifikátor kantora, proto není možné vypsat jeho rozvrh. Uživatel není kantor nebo došlo k chybě.
  • Vedené bakalářské a diplomové práce

    Nebyl nalezený identifikátor kantora, proto není možné vypsat jeho BP a DP. Uživatel není kantor nebo došlo k chybě.